Siirry pääsisältöön

Urheiluvaimentimen asennus

Markkinoilla on monia komponentteja, joilla muutetaan auton ääntä tai ulkonäköä. Ja nämä tuotteet eivät ole vain ammattikuljettajille. Voit myös käyttää niitä menestyksekkäästi autosi parantamiseen. Auton luonteen ja siten sen ulkonäön ja äänen parantaminen on lähes jokaisen kuljettajan unelma. Loppujen lopuksi, kukapa ei haluaisi ajaa autoa, jota kaikki voivat katsoa? Ensimmäinen askel auton virittämisessä on urheilullinen äänenvaimennin. Tämän osan avulla voit mukauttaa autosi ääntä (ja ulkoasua).

Kannattaa valita ruostumattomasta teräksestä valmistettu urheiluvaimennin, joka kestää ulkoisten tekijöiden haitallisia vaikutuksia. Tällä on myönteinen vaikutus tämän osan laatuun ja kestävyyteen.

Mitä urheiluäänenvaimennin tekee?

Ensinnäkin muutokset ovat esteettisiä, visuaalisia ja mikä tärkeintä, ääntä. Viritetyn urheiluvaimentimen avulla voit parantaa autosi ulkonäköä ja tehdä siitä entistä houkuttelevamman. Lisäksi urheiluvaimennin on myös takuu siitä, että autosi ääni eroaa radikaalisti tehdasäänestä. Jotkut näistä valinnaisista lisävarusteista voivat muuttaa pakojärjestelmästä tulevan äänen niin, että se on matala, bassoinen ja muistuttaa petollisesti kilpa- ja urheiluautoja.

Äänenvaimentimen vaihdon jälkeen autosta tuleva ääni yhdistettynä näkökohtiin ja visuaalisiin muutoksiin antaa autollesi paljon uutta ulkonäköä ja samalla urheilullista luonnetta.

Huomaa, että joissakin tapauksissa äänenvaimentimen ja koko pakojärjestelmän vaihtaminen voi myös vaikuttaa myönteisesti auton tehoon. Tämän vaikutuksen saavuttamiseksi pakokaasujärjestelmän peruskorjaukset on kuitenkin suoritettava huolellisesti ja tunnollisesti. Osat, kuten katalysaattori, pakoputki tai imusarja, ovat kriittisiä.

Kuinka asentaa urheiluäänenvaimennin?

Tehdasäänenvaimentimen korvaamiseksi urheiluvaimentimella sinun on valmistauduttava oikeaan vaihtoon. Saattaa vaatia pakosarjan taitavaa poistamista, jotta uudelle urheiluosalle saadaan tilaa. Seuraava askel on asentaa viritetty urheiluäänenvaimennin.

On tärkeää valita urheilullinen äänenvaimennin auton tarpeiden mukaan. Siksi on ensinnäkin tarkistettava tehtaalla asennettujen pakojärjestelmän putkien halkaisija.

Vaihtamisen jälkeen kannattaa myös tarkistaa asennetut osat. Tämä antaa sinulle varmuuden siitä, että urheiluäänenvaimennin ei ole vain asennettu oikein, vaan sen äänenvoimakkuus on standardin mukainen.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Mitä tehdä, jos jarrut ovat jäätyneet?

Kuljettaja voi joutua tilanteeseen, jossa jarrut ovat jäätyneet. Ne voivat olla joko rumpuja tai levyjä. Joka tapauksessa tarvitaan mekaanisia toimia, mutta sinun on edettävä huolellisesti. Tämä on ainoa tapa estää mekanismin vaurioituminen. Voit napauttaa rumpujarruja pyörien irrottamisen jälkeen. Käytä tätä varten metallivasaraa tai puista vasaraa. Tässä tapauksessa iskut ovat sallittuja vain puupalkan läpi. Kun käsijarrupalat jäätyvät, sinun on määritettävä, missä ongelma tarkalleen syntyi: Aloita liikkuminen hitaasti kohti autoja. Sinun täytyy ajaa noin 0,5 m ja tarkastaa kulutuspinta. Jos sen alle on muodostunut lumimassan kynnys, tämä pyörä on viallinen. Napauta jarrulevyä kevyesti reikien läpi. Tätä varten voit käyttää esimerkiksi avainta. Sinun on käveltävä sekä jarrusatulaa pitkin että kehän, keskustan, ympäri. Pyöritä pyörää vääntimen tai kevyen sorkkaraudan avulla. Tuki voi olla kiinteitä tappeja. Jäätynyt jarrupoljin: ongelman ratkaiseminen Kun jarrupoljin on jäässä, toimin

Auton korin geometrian palauttaminen

Usein onnettomuuden jälkeen kehon geometria rikkoutuu, mikä voi johtaa vakaviin seurauksiin. Oikeat koneen geometriset parametrit on asetettu tehtaalla ja ne esitetään ohjauspisteinä suuressa mittakaavassa. Pienikin onnettomuus voi aiheuttaa joidenkin osien siirtymistä tai muodonmuutoksia, mikä aiheuttaa usein rungon geometrian rikkoutumisen. Kunnostustöiden suorittaminen Auton alustavassa tarkastuksessa onnettomuuden jälkeen asiantuntijat tunnistavat ilmeiset muodonmuutokset rypistyneen konepellin muodossa ja määrittävät tärkeimmät poikkeamat pääohjauspisteistä. Kaikki rikkomukset voidaan nähdä visuaalisesti tai ne voivat ilmetä jatkokäytössä muodossa: huonosti sulkeutuva tavaratila, konepelti tai ovet; pienten halkeamien esiintyminen, joiden kautta vesi pääsee sisätilaan tai tavaratilaan; vaikeudet pyörien linjauksen suorittamisessa. Vakavammat vauriot voidaan korjata erityisillä runkotelineet (varastot). Tällaisten laitteiden avulla voit muuttaa vaurioituneen osan suunnittelua kolme

Tuulilasin sirujen korjaustekniikka

Jokainen auton omistaja voi kokea tuulilasivaurioita auton toimivuudesta tai ajokokemuksesta riippumatta. Periaatteessa lasivauriot johtuvat seuraavista tekijöistä: teiden huono kunto, lämpötilan vaihtelut, viallinen jousitus. Lastunpoistotekniikka 1. Tarvittavien laitteiden (työkalujen) ja kulutustarvikkeiden valmistelu. Ammattimaiseen sirunkorjaukseen käytetään seuraavia työkaluja: injektori, jossa on silta vaurioituneen alueen täyttämiseksi oikein polymeerikoostumuksella; polymeeriliima, jonka läpinäkyvyyskerroin on yhtä suuri kuin tuulilasin parametrit; pumppu ilmakuplien poistamiseksi vaurioituneelta alueelta; lamppu ultraviolettisäteiden tuottamiseen ja liiman kovettumisen nopeuttamiseen; sähköpora, joka poistaa jännityksen lasin vaurioituneelta alueelta ja estää halkeamien kasvun; piirturi, jota voidaan tarvita vaurioituneen alueen laajentamiseen ja puhdistamiseen; käyrämittari kunnostustyöhön tarvittavan liiman määrän määrittämiseksi; taskulamppu ja peili, joiden avulla voit mä